Pracujesz w dużej firmie produkcyjne? Produkujecie maszyny, ciągniki, kruszywa, budujecie drogi, mosty, czy wyspecjalizowane urządzenia? A może to firma handlowa, kurierska, transportowa, wydawnicza, czy .. spożywcza? Niezależnie od branży, w jakiej pracujesz, myślenie w kategoriach zrównoważonego rozwoju to fakt. Fakt dla właścicieli firmy, strategów, marketingowców, PR-owców, HR-owców, a może na razie tylko pojedynczej jednostki CSR? Globalne korporacje od kilku lat inwestują w to, by ich strategia opierała się na długotrwałych strategiach zrównoważonego rozwoju,a co najważniejsze, by jej właśni pracownicy ją ROZUMIELI, PRAKTYKOWALI i USPRAWNIALI.
Tylko o co chodzi? Jak przełożyć szczytne hasła na praktykę handlowca, marketera, księgowej, dyrektora czy sekretarki? Na jakich tematach się skoncentrować, od jakich rozpocząć swoją długą drogę po krętych ścieżkach CSR-u? O tym właśnie było szkolenie przeprowadzone przez przedstawicieli portalu Mój Ogrodnik w warszawskiej siedzibie firmy CEMEX. O podobnych wydarzeniach przeczytacie na naszym portalu w sekcji EkoMiejsca.
Zdjęcia: Mój Ogrodnik.pl
Kontakt z Redakcją
Portal dla ludzi, którym ogród jest pasję lub dla tych, którzy się nim tylko interesują. Drugim, może nawet ważniejszym wątkiem przewijającym się przez serwis jest ekologia. Mój-Ogrodnik.pl to serwis dla tych, którzy chcą zainwestować w swój rozwój w zgodzie z naturą: praktyków, uczniów i studentów ogrodnictwa i rolnictwa, jak też hobbystów. Celem portalu jest przedstawienie wiadomości i opinii o tematyce ekologicznej - w kontekście ogrodnictwa, rolnictwa, jak też szeroko rozumianego biznesu. Promuje dobre praktyki, a szczególnie te nowoczesne w eko-marketingu i ekologicznej odpowiedzialnej promocji. Odbiorca to indywidualny eko-świadomy konsument, który chce poszerzyć swoją wiedzę, a także się nią dzielić.